Monday, March 22, 2010

Ye, aku ok... :)

Terima kasih Allah atas segala perancanganMu yang terbaik, yang tak mungkin pernah akal manusia seperti aku tercapai menjangkaunya. Alhamdulillah di atas kurniaan kesihatan dan pancaindera yang sempurna ini. Syukur padamu Tuhanku..

Aku da seminggu terjungkel di rumah sewa setelah aku resign secara rasminya dari cengkaman DannyBoy pada 15 Mac 2010. Jauh di sudut hati, aku tahu, aku pasti akan merindui segalanya di sana. Kadang2 aku menangis mengingati kenangan aku bersama kenalan di sana dan yang tak mungkin aku lupakan, aku dianugerahkan seorang sahabat yang sangat mengambil berat tentang aku juga. Alhamdulillah..

Seminggu di umah aku mula dipanjat bosanova yang agak kritikal. Kadang2 aku terasa mau menternak lipan kerana aku dengar lipan boleh menjadi sport-car bila cukup umur...tapi kerana aku belom mempunyai vaksin lipan maka aku tidak la berbuat begitu, takut2 nanti aku berubah jadik lipan kebaya pula..hahaha!


Terlintas juga mahu mendaki bukit...tapi bukit apa? bukit antarabangsa atau bukit mor saje? hmm...masih lagi tak pasti ke mana mahu mendaki, aku perlukan seorang kaki bukit sekarang ini..sapa sudi?hmm..gunung nan tinggi kan kudaki...ombak dan badai ku lalui...lalalalala...huh? aku bukak web SUKAKI tadi..huk aloh, Sedara Bayu suda membakar semangat aku mau mendaki ni...Sedara Bayu telah menyuruh aku berguru sama Gila Monyet kat WangsaMaju, tapi aku manade geng? Nanti sapa nak temankan aku gila sama itu monyet? Tapi setelah aku peratikan, post Sedara Bayu tu seakan2 ke arah rock-climbing jek...tapi aku bukan nak rock-climbing, aku nak aktibiti jelajah gunung..agak2 korang paham tak maksud aku neh?

0 comments:

Post a Comment

 

©2009 -Kerana itu Aku- | by TNB