Monday, June 14, 2010

..kamu, sila pergi jauh2..

Mr F tiba2 menghubungi saya dengan nombor ini : +606-765****, yang saya pasti bukan nombor telefon Dubai darul hensem. Hmm..saya rasa kesabaran saya sudah sampai di garisan kuning, sebelum garisan itu bertukar menjadi kaler aiskrim pelangi paddle pop, maka saya harus melakukan ini..-TUKAR NOMBOR TELEFON- Mr F, ambek kamu! padan muke!

Geram sungguh saya dengan lelaki yang jual mahal ini, saya tahulah saya ini tidak secantik Maya Karin, tapi kalau saya dan Maya Karin duduk bersebelahan dan dilihat dari jarak 960km dari Utara Brazil, maka apa yang membezakan kami berdua...? Buta kayu sungguh! Geramnya! Geramnya!

Mr F, kamu ingat kamu itu siapa? Loyar? Majistret? Pemandu Lori Namblas Tayar?? Kamu senyap hampir dua bulan dan tiba2 kembali dengan lawak tanduk2 kamu itu, kamu ingat saya heran?? Malammm sikit..ambekkk kamu..saya marah neh...haaa..kan da tak comel saya dibuatnya..

Saya percaya di atas segala kejadian itu, ada hikmah tersembunyi yang tidak kita ketahui, saya yakin Allah sudah persiapkan seseorang yang terbaik berbanding yang perasan baik untuk kita.. saya marah? saya kecewa? entahlah..saya rasa saya tak patut berperasaan begini..Mr F bukan siapa2 pun bagi saya, bukan kekasih saya, bukan tunang saya, bukan suami saya, bukan! bukan! bukan! Bukanku tak sudi, kasih untuk bersamamu bercinta lagi..lalalala...

..tapi entah kenapa saya berperasaan begini...saya sudah jatuh hati ka..? macam tak aje... ?

0 comments:

Post a Comment

 

©2009 -Kerana itu Aku- | by TNB