Tuesday, June 8, 2010

..New Episode..

saya sudah berpindah..!! wawawawa..! setahun sekali saya pindah rumah, kalau kura2 dan siput khinzir tengok saya mesti mereka kata "wawawa, mau lawan tokey ini wanita..asyik pindah umah je keje dia..apa tak bawak je umah tu ke mana2 je..?" keh..keh..keh..rilek la encik siput dan encik kura2, kawan2 tamau lawan haa.....

fuh..fuh..fuh..penat betul mengemas rumah, tapi tengok tak kemas2 jugak..last2 saya biarkan saja barang2 di dalam kotak..Tapi lesung sama pinggan yang 4 biji itu sudah saya susun di dapur..wawawa..semangatnya..! seronotnya rumah baru...hahaha..boleh pakai iron baru...wawawa..

Sahabat saya dari Kuantan tak jadi datang, sedangkan perancangan awal adalah dia akan ke KL minggu ini untuk mengambil gambar di Kampung Baru..hahaha..saya pun tak faham kenapa Kampung Baru, bukan Kampung Kerinchi atau Kampung Melayu..sukahati dialah kan..tapi atas sebab2 tertentu dia terpaksa membatalkan kedatangannya..sesungguhnya manusia merancang, Allah juga merancang maka perancangan Allah adalah yang terbaik..tak mengapalah sahabatku, kamu tak perlu ke mari, biar saya menjengah kamu di Kuantan sana.. :)..insyaAllah..

Saya menulis kepada Mr F tentang kehidupan saya yang kini. Dia langsung tidak menjawab email saya, macam la saya heran sangat dengan email dia tu..saya ingin sekali mengatakan ini kepada Mr F: "F, kamu hensem saya tahu, kamu bijak dan kaya, jadi kamu tak rugi apa2 kalau kamu tidak lagi berkawan dengan saya ni, okeh..?"

Marah? Entahlah, saya tidak tahu adakah saya marah kepada Mr F, tapi tindakannya yang membisu seribu bahasa itu membuatkan saya tertanya-tanya adakah dia mahu saya belajar bahasa isyarat untuk berkomunikasi dengan dia? Sedih? sedikitlah..tipulah kalau saya tidak sedih kerana ruang kosong itu makin terisi dengan kekosongan..bukanlah Mr F melengkapi hidup saya, cuma saya seronok menjadi sebahagian dari aktiviti dia yang kadang2 kelakar juga..

Office baru..? hmm...buat masa ini, saya rasa baik2 aja.... Alhamdulillah...

0 comments:

Post a Comment

 

©2009 -Kerana itu Aku- | by TNB