Monday, June 6, 2011

...Ini Untuk Jo Qusary...

Sudah hampir lapan bulan saya langsung tidak meletakkan apa-apa update dalam blog ini, saya kesibukan dan kesempitan waktu. Segalanya terasa menyempit dan menyemak, lantas menggeronjos setiap ruang yang ada, saat itu meraung pun tidak ada gunanya.

Saya mencuri masa 10minit dari waktu bekerja saya hari ni, kerana saya terasa mahu menjadi stylo, walau saya tahu, stylo itu ibarat makan nasi impit kuah kacang di tengah hari, sangat jarang-jarang saya lakukan. Ini semua sedari Jo Qusary si gadis misteri itulah. Ada ke patut diletakkanya eye-color in2it yang sangat shekshi pada pandangan mata saya dalam acara kuiznya. Soalannya mudah: kenapa saya membaca blog Jo Qusary?

Jawapan: kerana kamu Jo.. saya membaca blog kamu hanyalah kerana kamu..tidak ada jawapan lain, kerana keunikan kamu yang ada, walau kita tidak pernah berjumpa.

Ya, saya tahu jawapan saya tidak stylo, tapi saya tidak pandai merapu yang tidak-tidak, dan saya juga bukan hantu kopi, kasut saya juga bukan size 10, saya tidak ada syndrome asperger, saya hanya menjadi saya seperti Jo Qusary menjadi dirinya sendiri...(ya, kadang-kadang dia menyamar menjadi kulapuk roti, tapi tidak apa-apa, ada kala saya juga menyamar menjadi klip rambut berbentuk rama-rama)

Okeh, waktu 10minit yang saya curi sudah tamat, saya mahu sambung buat kerja. Ya Allah, cepatnya masa berlalu dan kerja saya masih berada di takuk lama, beranjak jugalah setapak dua...hmmm~

1 comments:

Jo Qusary said...

salam stylo, kulapuk roti yg stylo mylo singgah di sini utk menziarah klip rambut rerama...

Post a Comment

 

©2009 -Kerana itu Aku- | by TNB