Monday, March 1, 2010

Pusat Rawatan dan Bimbingan Al-Aisyah

-Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang-

Assalamualaikum..

Untuk makluman, Pusat Rawatan dan Bimbingan Al-Aisyah di bawah kelolaan Puan Su sudah pun dirasmikan pada 25 Februari 2010 selepas waktu Isya' di Kg. Jaya Gading, Kuantan. Sekiranya sedara sedari berminat untuk mendapatkan rawatan, boleh la hubungi saya (Syifa') di talian 017-977 7014/019 -900 0932 untuk sebarang pertanyaan. Rawatan adalah berasaskan ayat2 suci alQuran untuk merawat pelbagai penyakit, khasnya kaum wanita. Masa rawatan adalah pada setiap hari Khamis dari jam 9 hingga 10 malam. Hanya seramai 3 orang pesakit akan dirawat pada tiap2 waktu rawatan.

..dan Kami turunkan dengan beransur-ansur dari AlQuran ayat-ayat suci yang menjadi ubat penawar dan rahmat bagi orang-orang yang beriman kepadanya dan sebaliknya alQuran tidak menambahkan orang-orang yang zalim disebabkan keingkaran mereka melainkan kerugian jua..(17:82)

3 comments:

Anonymous said...

apa cite ni,merawat apa ni?

Anonymous said...

rawatan rambut gugur ada?

Syifa' said...

Anonymous: rawatan ini adalah untuk pelbagai penyakit/gangguan berasaskan ayat2 suci alQuran. rawatan rambut gugur tak termasuk, tapi kalo rambut sedari gugur, sila kurangkan pengambilan ajinomoto..tada bagus..ok?

Post a Comment

 

©2009 -Kerana itu Aku- | by TNB