Friday, October 8, 2010

Pergi Jauh-Jauh!!!!!

...Ya, memang aku geram sangat pada ko. Aku rasa ko memang manusia jenis tak tahu malu dan siang malam aku berdoa agar ko mendapat balasan yang setimpal dengan perbuatan durjana ko tu. Dan aku berharap aku tak jumpa ko dalam keadaan aku yang tengah marah dan benci pada kau ni kerana aku rasa, mati pun aku sanggup asalkan aku dapat belasah kko sepuas hati aku!!

...Kurang ajar!! Kolah manusia paling kurang ajar pernah aku kenal. Aku malu nak mengaku aku kenal ko. Aku benci nak mengingat aku pernah tolong ko dahulu. Aku rasa nak termuntah bila aku mengimbas aku pernah makan satu meja dengan muka barua ko tu!! Mulut macam longkang! Bahasa macam orang tak pernah pergi sekolah!! Cakap2 kau macam cakap2 orang tak kenal siapa itu Allah! Ko ingat ko kuat? Heyyy!! Nanti dulu, ada lagi yang lebih kuat dari ko, ko tahu?? Ko ingat ko hebat?? Jangan nak perasan la weh!!

...Muka tembok! Tak tahu malu!! Bayar la hutang tu wehhh...!! Lepas bayar hutang tu baru berkokok balik! Ayam!! Memang ayam la lelaki macam ko ni..! Aku betul2 berharap nyawa ko tak panjang, dan kalau Allah masih nak panjangkan nyawa ko, aku harap Dia balas segala perbuatan ko di dunia ini walaupun aku tahu, balasan akhirat tetap ada!! Dayus punya manusia!

...Mulai detik ko declare war dengan aku ni, aku anggap ko dah mati!! Walaupun ko takde kubur, tapi bangkai ko tetap berbau lantung!! Ko ingat ni baik2, yang ko aniaya ni anak yatim, yang ko cekik harta bendanya, juga anak yatim, semoga laknat Allah akan menimpa ko jugak...!!

AKU BENCI KO, MENGERTI???

9 comments:

ipen said...

YEAH!!!

Jo Qusary said...

Jom... Waarrrrccrrrrraaafftttt!!!!

ipen said...

Joooooooooo... aimisuuuuuuuuuuuu!!!

Jo Qusary said...

ipen... aku tak cakap jepun le...

Syifa' said...

aaaaaaaaa uuuuuuuuuu!!!! aing! aing! aing!

Syifa' said...

oihhh....mau skandal kalu, pigi page lain haa...keh..keh..keh..

Jo Qusary said...

wah, sedari syifa juga ada sediakan page khas utk org berskandal.... terer nie...

ipen said...

ifa jeles sebab aku pilih jo utk berskandal dan bukannya beliau...

Syifa' said...

Ipen: tak jeles lansung! kalo ko skandal dengan stepler aku ni barulah aku jeles, okeh?

Post a Comment

 

©2009 -Kerana itu Aku- | by TNB