Thursday, February 4, 2010

..aku tahu..




1) seberapa banyak pun kau cuba selindung dan menidakkan perasaan kau pada aku, hakikatnya hanya Allah yang tahu apa yang sedang kau rasa..

2) seberapa banyak pun dugaan dan halangan pasni, akan aku tempuh, tak kira la kalau aku terpakse berkorban nyawa sekalipun..dan aku tak pernah lemah sebab kau!!

3) seberapa sedih pun kau dahulu, ketahuilah aku juga sedang melalui fasa kehidupan yang sama dan sedang meninggalkannya..

4) seberapa kuat pun orang mengutuk aku, aku tak akan peduli lagi, kerana hanya kau, aku dan Dia saje yang tau apa sebenarnya..

5) seberapa jauh pun kau lari, kau takkan dapat menipu aku apa lagi diri kau sendiri..

6) seberapa sampah pun aku, aku rasa kau tak patut sampahkan cinta aku, letak comment nak menjatuhkan aku kat blog aku sendiri, sedangkan aku pernah sama2 jatuh dengan kau kerana dendam seseorang pada kau,aku pernah menangis sama2 dengan kau atas dugaan itu, aku pernah sama2 tak lalu makan kerana risaukan kau, sekarang kau sampahkan cinta aku?? ye, aku memang sampah, sampah comel yang sedang berkebaya biru time aku tulis entri neh..

7) seberapa banyak pun kau ulang, yang aku ni tak hargai blog yang kau tulis untuk aku, percayalah, aku tak tahu pun blog tu begitu besar maknanya untuk kau..itu kelemahan aku..

8) seberapa puas pun hati kau bersetongkol dengan orang yang menjatuhkan kau dahulu, sama2 ketawakan aku, sama2 membina bahagia di atas kesakitan aku, jauh di sudut hati kau, kau tidak begitu!!

2 comments:

itu akU said...

hidup masnita!!! hidup masnita!!!
aku sokong kau!!!

Syifa' said...

itu akU: kalau sokong bayar aa..ingat pree ke? keh..keh..keh..

Post a Comment

 

©2009 -Kerana itu Aku- | by TNB