Saturday, February 6, 2010

Ehem..Ehemm...

Alhamdulillah...sungguh dia mencintai aku, sama seperti aku mencintai dia, barangkali..

Aku tak tahu macam mana nak gambarkan perasaan aku sekarang. Aku sangat2 bahagia, sangat2 gembira dan sangat2 tenang sekarang ini. Aku ada dia, sebagai Raja Hati aku. Tempat aku menumpahkan segala rasa dan kepayahan, yang aku sendiri terasa tidak mampu memikul bebanan, tapi dia sentiasa ada untuk menghilangkan keresahanku dengan penuh kasih sayang...sesuatu yang sudah lama aku tidak kedapatan..

"Terima kasih atas kebahagiaan ini"

.......semoga Allah menganugerahi lebih ramai umat Islam dengan keindahan perasaan ini.......insyaAllah...

2 comments:

CEO said...

hope anda akan hepi sokmo...:)

Unknown said...

aku tk tau sape dia yg ko mksudkn...
tp aku sntiasa doakn kbahagiaan ko...

Post a Comment

 

©2009 -Kerana itu Aku- | by TNB