Tuesday, February 2, 2010

...takyah la weh...

sebab:
1) aku tak sayang ko langsung!

2) aku tak rasa aku perlukan ko sebagai raja hati aku!

3) aku selesa dengan hidup aku sekarang dan merasa segalanya cukup!

4) sorry beb, ketinggian ko cukup, wajah ko leh tahan kacak, wet ko banyak, tapi SOLAT KO TAK SEMPURNA, tu yang buat aku rasa aku tak layak untuk ko!

5) aku masih sayangkan Senan Kambeng, walaupun aku tak berkenan dengan helmet merah dia tuh, tapi aku masih akan menunggu dia sampai 14 Februari 2010!

6) dan walaupun Senan Kambeng akan memutuskan untuk terus bersama Gayah, aku masih belum mampu menerima ko!

so, takyah la weh..

2 comments:

Puaka Anglerz Tribe said...

errrrr... ada can...

Syifa' said...

Encik Puaka: cantrung! cantrung! keh..keh..keh..
Pen, ada komen tak pasal blog aku ni..? nak tambah apa2 tak? Sifu Jo yang ajar aku ni..

Post a Comment

 

©2009 -Kerana itu Aku- | by TNB